مدل باربیکیو

تبدیل اجاق گاز به کباب پز

تبدیل-اجاق-گاز-به-کباب-پز

شاید در خانه های آپارتمانی امروزی امکان استفاده از کباب پز های زغالی و روشن کردن آتش مهیا نباشد، و اکثر ما به فکر استفاده از یک باربیکیو آپارتمانی و خانگی برای استفاده در آشپزخانه باشیم. باربیکیویی که بوی دود تولید نکند؛

اگر یک کباب پز کاربردی داخل خانه میخواهید استفاده کنید، پیشنهاد اول ما استفاده از کباب پز گازی است.

اما اگر اصرار به تبدیل اجاق گاز به کباب پز دارید، میتوانید از مدل های جدید کباب پز روگازی که پروانه ای است استفاده کنید؛

مزیت این مدل کباب پز نسبت به کباب پز گازی، کمجا بودن آن است، این کباب پز را میتوان مستقیم روی شعله اجاق گاز آشپزخانه گذاشت و سپس برداشت. اما قبل از خرید باید به این نکته توجه کنید که این نوع کباب پز نسبت به کباب پز گازی حرارت کمتری دارد و کوچک تر نیز هست، پس اگر تعداد زیادی کباب میخواهید درست کنید، روی این نوع کباب پز حساب نکنید.

کباب پز روگازی برای تبدیل اجاق گاز به باربیکیو

این مدل کباب پز، کباب کردن مواد غذایی را برای شما آسان می کند و از آن می توان بر روی شعله اجاق گاز و پیک نیک استفاده کرد. شما هم میتوانید مواد رو به صورت مستقیم روی توری قرار داده و کباب کنید ، و هم میتوانید توری را برداشته و سیخ ها را روی کباب پز بچینید.

اگر از اطرافیانتان کسی به بیماری دیابت مبتلا هست، احتمال بروز مشکلات شبکیه چشم بسیاری در آن ها وجود دارد و حتما باید تحت نظر یک چشم پزشک متخصص شبکیه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.